2010. szeptember 26., vasárnap

4. Félreértés



"Really important meetings are planned by the souls long before the bodies see each other..."
 
 "Az igazán fontos találkozásokat a lelkek előre megbeszélik egymással, jóval azelőtt, hogy a tulajdonosaik találkoznának..."




A következő pár nap teljesen eseménytelenül telt, többnyire otthon voltam és azt csináltam amit a legjobban szerettem: semmit. A még szóba jöhető másik opció a banda tagokkal való ökörködés valamint bulizás volt. Tényleg semmi extra. Úgy tűnt az életem kezdett visszatérni a normális kerékvágásba.
Valami azonban nagyon fura volt, ugyanis valami oknál fogva nem tudtam magam igazán jól érezni a nők társaságában. Jelentkező akadt volna bőven akikkel tehettem volna ezt-azt, de valahogy egyikük sem keltette fel igazán az érdeklődésem. Ha utamba akadt valaki azt rögtön egy bizonyos lányhoz hasonlítgattam, de persze egyik 'hölgy' sem volt olyan mint Ő, ezért hát a dolgok véget értek köztünk mielőtt még elkezdődhettek volna.  Ezt a tevékenységet jó darabig úgy űztem hogy még én sem tudtam róla igazán. Mindössze annyit éreztem hogy valami nincs rendjén velem. Aztán egy nap olyan hirtelen mintha villám csapott volna belém, rájöttem hogy egy konkrét személy iránt kicsit többet érzek mint kellene. Nem akartam többé nőzni, egyetlen lányt akartam csupán de Őt mindennél és mindenkinél jobban. Evelyn...
- A fenébe, jó nagy csávában vagyok.

Pár hét telt el a reptéri incidens óta, de jóformán csak most ébredtem rá hogy valami olyat érzek eziránt a hisztiző, idegesítő lány iránt amit még soha senki iránt korábban. Persze hogy sosem éreztem még ilyet, hiszen én akartam így. Nagyon vigyáztam hogy soha, még véletlenül se legyek szerelmes senkibe. Ki? Méghogy én? Nevetséges!
Azonban ebben az esetben úgy tűnik kicsit elszámoltam magam:  mással nem nagyon tudtam magyarázni a tényt hogy mostanában mindig Evelyn járt a  fejemben, mint azzal hogy kedvelem őt. Sőt nagyon is kedvelem.
Eleinte próbáltam még magam előtt is letagadni mindezt, de egy idő után már képtelenség volt.

-Mi a fene van velem? Ebbe bele lehet őrülni! Valamit tennem kell. Vagy talán mégsem...
Na jó Shane, ebből elég! Most azonnal odaülsz a géped elé, és kideríted hol lakik! Aztán...- No igen, mi is lesz aztán? Hiszen utál engem. Na jó, ez kicsit enyhe kifejezés arra ahogy irántam érez. Minimum felképel ha csak úgy beállítok hozzá, de annál valószínűleg valami sokkal rosszabbat tenne velem.-
Nagyon jól tudtam hogy ha ezt teszem semmi esélyem nem lenne nála.- Nem mehetek csak úgy oda. Valahogy ki kellene engesztelnem. De mégis hogyan? Gondolkozz Shane! - Aztán beugrott. - Volt az a lány, Evelyn barátnője...Öhm mi is volt a neve?! Na jó nem is lényeg. A bulin állítólag erőszakos voltam vele(de persze én továbbra sem így emlékeztem a történtekre), talán ha felkeresném őt és bocsánatot kérnék... Az valószínűleg jó pont lenne Evelyn-nél. Igen, ez beválhat.

Talán még én magam sem hittem hogy ezzel bármilyen formában is képes leszek változtatni a köztünk kialakult nem túl rózsás viszonyon, de végül úgy döntöttem adok a dolognak egy esélyt. Végülis vesztenivalóm nincs. Legfeljebb páran még jobban utálni fognak mint eddig. Na és? Túlélem. Azt hiszem...

Pár órás kutakodás után végre sikerült kiderítenem a lány nevét: Lizzy Mason. Hát nem volt könnyű de szerencsére Mark egyik ismerősének ismerőse emlékezett a csajra és szerencsére a nevét is tudta. Rendben ezzel megvolnánk. Beírtam a keresőbe a nevét majd az kidobta a pontos címét. Mázlim van, ez már biztos.
Gyorsan elszívtam még egy cigit mielőtt lezuhanyoztam volna, majd felöltöztem, belőttem a hajam és indulásra kész voltam.
Tulajdonképpen fogalmam sem volt róla hogy mit művelek. Még csak azon sem gondolkodtam útközben, hogy mit mondhatnék a csajnak akit állítólag majdnem megerőszakoltam. Nem törtem a fejem bugyuta bocsánatért esedező monológokon, majd improvizálok. A dolog ezen része tehát nem izgatott. Szemem előtt a végső cél lebegett az pedig nem volt más mint Liz barátnőjének kibékítése.
Körülbelül félórás taxizás után érkeztem meg a sofőrnek megadott címre, aminek nagyon örültem mert tudtam hogy a taxis már így is elég jól járt velem. Főleg hogy megkértem várjon meg a ház előtt.
Kicsit elcsodálkoztam mikor megláttam a házat. A kertvárosban voltunk tehát alapjáraton gyönyörűek voltak a házak, de ez  valahogy különlegesebbnek tűnt még a többinél is. Gyönyörű pázsitréteg vette körül az egész házat, elől hatalmas pálmafák sorakoztak és ami végképp tetszett az a veranda volt. A ház önmagában nem volt túl nagy, inkább tipikus családi házacska.
Nagy levegőt vettem, majd elindultam a bejárati ajtó felé. Ekkor kezdtem kicsit idegessé válni, de persze ezt nem mutattam, és magabiztos léptekkel haladtam előre. Néhány kinn játszó gyerek az utcából, valamint a szomszédok egy része is megbámult de ezt betudtam sármos külsőmnek. -Nézzetek csak, úgysem láttok mostanában ilyet.- Hát igen, tényleg volt önbizalmam.
A verandára léptem, és egy szökkenéssel már az ajtóban is voltam. Csengettem kettőt, majd hátrafordultam és az engem bámulók felé integettem elővéve rosszfiús mosolyomat. Ők továbbra is elképedve meredtek rám, már majdnem elnevettem magam. Már csak az hiányzott volna hogy ujjal mutogassanak rám és azt kiabálják: Idegen!
Fura egy bagázs. Nem volt időm sokat rágódni ezen, mivel pár másodperc elteltével az ajtó kinyílt de nem az a személy állt az ajtóban mint akire számítottam.
-Jó napot! Nem tudom jó helyen járok-e-magamban azt gondoltam hogy biztosan nem tekintve az itt élők kedveségét- Lizzy Mason-t keresem.
A velem szemben álló középkorú nő, -valószínűleg a házvezetőnő- nem sok jót ígérő pillantással végigmért, majd kedvtelen hangon megkérdezte.

-Mégis milyen ügyben keresi egy ilyen alak Ms. Mason-t?
Áúú. Ez fájt hölgyem. Elővettem ártatlannak gondolt pillantásom majd folytattam kis csevejünket.
-Liz egyik ismerőse vagyok. Éppen erre jártam és gondoltam beköszönnék neki. Tehát, itthon van?
-Hmm...-morogta a nő.- Igen a kisasszony itthon tartózkodik. Szólok neki.
-Köszönöm.
Azzal elment. Nem is számítottam rá hogy a kedves házvezetőnő majd beinvitál, az 'ilyen alak' jelzővel tudtomra adta hogy nem szívesen látott vendég lennék ebben a házban. Bár máshol sem...
De mi lehet velem a baja? A feketére kifestett körmöm, a kisminkelt szemem vagy a szakadt farmerom? Végignéztem magamon, de nem találtam semmi kivetnivalót.
Ha jobban belegondolok ezen a környéken talán kissé megbotránkoztató lehet a külsőm. De mennyire is érdekel ez engem? Hirtelen kitört belőlem a nevetés majd lehuppantam a verandán lévő hintaszékbe és rágyújtottam egy cigire amíg várakoztam.
-Hát nem sietik el a dolgot.- gondoltam.
Pár perccel később végül újra kinyílt az ajtón és megpillantottam azt az ismerős arcot. Ez az arc már Lizzy-é volt.
Elnyomtam a cigim, majd felpattantam és közelebb mentem a lányhoz aki láthatóan kisebb sokkot kapott a látványomtól. Hát igen, általában ezt váltom ki a nőkből.
Próbáltam valami értelmes mondatot kinyögni. Talán mégis gondolkodnom kellett volna valami monológ félén? Most már mindegy.
- Szi...szia Liz. Bocsáss meg hogy csak így rád török, de úgy éreztem beszélnünk kell. Shane va...
Liz hirtelen közbevágott.
-Igen, tudom ki vagy te. Ne haragudj rám, csak nem számítottam rá hogy felkeresel.

Hát ez meg mi volt? Mi ez a kedvesség? Azt hittem minimum úgy fog velem viselkedni mint a barátnője, de nem. Maga volt a bűbáj, és kedvesen mosolygott rám. Próbáltam leplezni meglepettségemet.

-Öhm igen. Azért jöttem mert szeretnék veled beszélgetni egy kicsit a multkor történtekről. Elnézést szerettem volna kérni tőled....
-Igen? És miért?

Szemeim kiguvadtak, nem hittem a fülemnek.

-Hát azért...azért ami a bulin történt köztünk.
-Pontosítanál kérlek?
-Hát...tudod... Kicsit sokat ittam és olyanra kényszerítettelek amit nem szerettél volna...
-Nem tudom miről beszélsz. Igen, sokat ittál én viszont nem. Pontosan tudtam mit csinálok és én is ugyanúgy akartam. Tudod régóta rajongója vagyok a bandádnak és...

Hitetlenkedve vágtam a szavába:
- Várj egy picit. Úgy érted, te is akartad? Nem akartál leállni? Vagy tudod, ilyesmi?
-Nem, nem akartam...- lábait nézte miközben kissé elpirult - élveztem a dolgot, és sajnálom hogy a hülye barátnőm közbeavatkozott...

Az ájulás határán álltam, ezt még álmaimban sem gondoltam volna. Tehát nem tettem semmi rosszat. Jól emlékeztem a történtekre. Akkor mi a fenéről beszélt Evelyn?!

- Ne haragudj. Sokat ittam és nem emlékeztem jól. De nekem az a bizonyos barátnőd azt mondta hogy erőszakoskodtam veled.
- Áhh igen, Evelyn. Hihetetlen a csaj. De komolyan. Azt mondta hallott valakit aki azt kiabálta: "Ne, kérlek ne!" És azt hitte engem hallott, ezért nyitott ránk. Később kiderült hogy egy csaj nem akarta hagyni hogy még több sörrel itassák. Evelyn a másik szobából hallotta a dolgot, és azt hitte én vagyok. Komolyan lökött a csaj. Úgy értem...
-Innentől nem hallottam mást csak hogy bla-bla-bla. Szörnyű ez a kis csaj, még jó hogy nem történt semmi...
-Ha gondolod  folytathatnánk a dolgot...- na erre már felkaptam a fejem.
-Öhm...Csábító ajánlat, de tényleg... -mosolyogtam rá zavartan- de kösz nem.
-Oh...Okés.-mondta kissé szomorú arckifejezéssel.
-Mond csak Liz. Evelyn tud róla hogy nem az történt amit hitt?
-Persze hogy tudja pár nappal később megdumáltuk. Nem találkoztunk a buli után egy darabig mert el kellett utaznia a munkája miatt. De később tisztáztuk.

Nagy kő esett le a szívemről mikor kimondta ezeket a szavakat.

-Hát ez remek. Köszi Liz, örülök hogy tisztázódott a dolog. Bocsi a zavarásért.
 Azzal sarkon fordultam. De persze nem tudtam simán lelécelni.
-Shane!
Kelletlenül fordultam meg.
-Igen?
-Majd ha gondolod hívj fel! - mosolygott rám Lizzy kihívóan.
-Öhm, okés persze! Szia!
-Oké, akkor szia!

-Na gyorsan tűnjünk el innen!-utasítottam a rám váró taxi sofőrjét.
Felhívom. Naná, majd ha fagy. Ghrrr... A hideg is kirázott.

Tehát nem történt semmi. Mármint olyan dolog amiért Evelyn továbbra is mérges lehetne rám. Nem erőszakoskodtam a barátnőjével. Ez remek. Mostmár minden esélyem megvan rá hogy ne vágjon pofon ha elmegyek hozzá. Nincs miért haragudnia.
Vigyor ült ki az arcomra ami nem tűnt el egész úton a lakásom felé, majd mikor hazaértem bizakodva írtam be a keresőbe Evelyn Smith nevét...

5 megjegyzés:

  1. Szia babém XD
    Imádtam, nagyon tetszett, nah azt hiszem Evelyn égni fog, mint a rongy XD Bár szerintem továbbra is a kemény énjét fogja mutatni Shane előtt...ne ám hogy belássa ezt benézte, amikor rossz ajtón ment be :D
    A csajszi, nem kis pályás, de a lényeg hogy tisztázva van a dolog :)
    Nagyon tetszett :)
    Pussz :)(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia Hugim!

    IMÁDOM!!! MÉG MÉG MÉG!!!!
    Várom a kövit:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. szia :))
    én tök lemaradtam, de most pótoltam mindent :D ami az első óta elmaradt, ne haragudj, időhiány..
    de ez egyre jobban bejön!
    fura, hogy nem rs történet :D vagy nem tw :D de nem baj, mert nem is az a lényeg, nagyon nagyon ügyesen fonod a szálakat, komolyan le a kalappal!!
    bocs hogy csak így ömlesztve véleményelek, de kiemelni csak az egészet tudnám, kerek és tökéletes, nagyon nagyon tetszett!!
    imádtam!
    csak így tovább!! :)
    csókollak! (L)

    VálaszTörlés
  4. tökjóó :) én imádom ^^ meg kiváncsi vagyok, hogy hogy lesz tovább... ;)
    várom a kövit :)
    pusziii szerccs <3

    szerelmed *.*

    VálaszTörlés
  5. szia druszi :) nagyon tetszik ,és örülök hogy csak félreértés volt az egész és remélem ha legközelebb találkozik Evelyn Shane-nel akkor már kedvesebb lesz vele! :D kiváncsi leszek hol taliznak majd xDD... várom a kövit!! Imádom és nekem tetszik hogy nem Rábörtös
    csók...puszi...ölelés

    VálaszTörlés